lørdag 26. februar 2011

Prosjekt: Ommøbelering..

I dag må eg sei eg har vært lykkeligere enn på leenge!
Pluss-grader a gitt, fantstisk! :)
Meen, grunnet regn, slaps og dårlig føre, bestemte eg meg for å
gjøre dagen om te ein gjør-nokke-fornuftig-inne-dag..

Såå, eg satte i gang og ommøbelere Tobias rom,
et rom fullt av ting, bøker, bamser og biler.
Satte i gang med liv og lyst, og ga meg
ikje før eg var ferdig.
Det skal seias at eg holdt på å gi meg 3 ganger, men
det var for det eg hadde med meg
 to små hjelpere, som
i grunn gjorde alt annet enn å hjelpe te..



Her foreksempel, utforsker de den "nye" kommoden,
og går fullstendig i furt når de må gå ut av den etter
ett par timer! Måte på te tålmodighet
på meg asså..


Husfar stakk huet innom et par ganger, og rista litt på huet,
og syns nok sikkert nok ein gang at eg har
sære interesser.. Men ommøbelering -
it makes me happy! :)





Den stolte eieren av et ryddig og ommøblert rom, fant ut at
han ville ha ny seng au.. Inni kommoden..
Kunne han godt sagt før me brukte fleire
hundre kroner på ny seng te han på
Ikea for et år sida lissom.
Men det e jo typisk Tobias da, i 3 år har
me bruka mange hundre kroner på den
perfekte julegava te'n, og hvert år,
vil han heller leike med dobørsten..





Den gamle kommoden fikk æren av å oppbevare
leikene, så nå kan eg bare putte de i skuffane
om kvelden, lukke igjen, og alt rotet
e vips - borte!
Fantastisk!


Mangler et par detaljer eg tenkte å få på plass te uka,
ein liten tur innom Kremmerhuset bare,
cant wait! :)



Nå har familiens Kaptein Sabeltann lagt utstyret på hylla
for dagen, og gått te sengs. Han lurte
fælt på åffer han skulle ligge med
senga den veien, men ellers
var han fornøyd.
Dvs. han være fornøyd,
for eg flytter det nemlig ikkje tebake
igjen med det første!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle koselige kommentarer, både her inne, på facebook og privat. Varmer mitt hjerte, dikkan e snille! :)