onsdag 15. februar 2012

Aneboda-makeover!

I kveld har eg og Mumfiebasse vært å henta to 
Aneboda-kommoder som eg fikk gratis av ei allright dame i Melum! 
Aneboda-kommodene fra Ikea finnes i så altfor mange
hjem, så eg har planer om å endre litt på mine. 
Ikveld har de fått sitt første strøk med - hold deg fast - hvitmaling. 
Spørsmålet nå e bare:
tavlemaling eller stoff? Stoff eller tavlemaling? 

Har fått inspirasjon på mail i ettermiddag, og blei derfor litt glaad, men
samtidig enda meir usikker. 

Velger eg stoff, blir det et Tilda-stoff fra Panduro, som ikje e for spraglete
og rotete, men lyst og sjarmerende:) Da skal de nemlig huse alle finskoa mine- i gangen. 
Velger eg tavlemaling, e eg farlig redd for at de blir plassert i Løvens hule, 
nemlig rommet te Tobias, for å skjule tegnesaker, legoklosser og demonterte småbiler..

Lys eik - no more! 

Som du kanskje har skjønt, så skal vinduene i midten 
males eller trekkes, så eg kunne slurve så masse eg ville! 
Eeh- digg!:) 




Valgets kvaler.. Eg får sove på det, med mindre eg kan få litt hjelp 
av dikkan? Har du nokken heilt andre tips og ideer kanskje?:) 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle koselige kommentarer, både her inne, på facebook og privat. Varmer mitt hjerte, dikkan e snille! :)