lørdag 10. mars 2012

Nye spisestoler?

Nå synger bokstavelig talt spisestolene mine på siste verset.
Eg har riktig nok kun hatt de i et halvt år, men me skal huske på
at de har levd et 
langt liv før de havna i min stue, og det merkes. 
De faller rett og slett fra hverandre i beina, og eg kjenner eg
har blandede følelser. Kjipt fordi eg gjerne ville hatt de litt lenger, 
glad fordi eg nå må kjøpe nye etterhvert. 

Men - det skal ikje være enkelt, for eg har mange typer å velge 
mellom..: 


Vil ha, vil ha, vil haa! 

Vurderer sterkt ein sånn løsning, med 3 Kartel-stoler, 
og ein hvit benk på andre sida. Så altfor fine, og
så altfor praktiske, e jo bare å vaske av så fort de blir svarte, 
ingen varige flekker! 


Tolix-stoler, ha ein gang i løpet av livet! 




 Rokkoko-stoler, så fine at
eg føler det blir for fint for 
heimen vår - med mange små klissete 
fingre og x-antall ketchupmiddager. 

De desidert billigste, og morsommeste spisestolene
får eg jo ved å blande forskjellige
stoler, og enten male alle i samme farge, eller 
i ulik - som på bildet. 
Har på følelsen at det blir ein sånn variant.:)


Det e jammen godt det e ei stund te feriepengene kommer, 
så eg får litt betenkningstid! :)  




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle koselige kommentarer, både her inne, på facebook og privat. Varmer mitt hjerte, dikkan e snille! :)