lørdag 7. mai 2011

Premie!

I går fikk eg ein usedvanlig koselig beskjed! 
Sjarmtrollparty.no hadde ein konkurranse på 
facebook for ikje så lenge siden, hvor man skulle skrive 
inn sine gullkorn fra barnemunn. 
Eg sendte inn mitt beste: 

Mamma: " Har du sovet så lenge du da, lille venn?" 
Tobias, 3 år: "Nei, jeg har ikke sovet, jeg bare blunka litt lenge.."

Og jammen vant eg ikje 3. plassen!  Hurra! :) 
 750 kr, kommer godt med det! 

Så nå har eg kikket litt på hjemmesida, og finne noen produkter 
eg vil ha. Bl.a : 

Brannstasjon te husets små brannmenn.

Ukeplan, med felt for handleliste, bursdager. 
Skriv og vask bort! Perfekt!


Og selvfølgelig litt spa-produkter te mor.. :) 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle koselige kommentarer, både her inne, på facebook og privat. Varmer mitt hjerte, dikkan e snille! :)