søndag 11. mars 2012

Bergens-outfit!

Det nærmer seg Bergenstur, og 
eg har derfor, som seg hør og bør, kjøpt meg nye støvler..
Elsk! 
Endelig tørr og varm på beina, det har eg vel ikje vært 
siden Sherrox'ens tid.. 



Også har eg fått fiiin jakke (som i fineste jakka), 
av snilleste Petter'n! 


Nå e eg veldig klar for Bergen, og det kan regne så det
spruter der borte for min del! :)  


Tobias gleder seg så at han omtrent ikje får sove om natta lenger, stakkars.
Det skal bli så stas å kjøre fly, resten e det ikje så nøye med, bare han snart kan få
kjørt detta flyet me har prata om så altfor lenge nå!
 Det skal bli godt for alle og enhver å få det overstått i grunn, for 
bla. i barnehagen har de hver dag lange samtaler med Einstein uten tidsbegrep-
om hvor lenge det e igjen. 
Det var jo overhodet ikje meininga at han skulle vite om turen før dagen før, men 
det skjedde ein glipp i et bursdagsselskap, og han fikk vite det - 2 mnder før avreise! 
Me har prøvd alt, fra avkrysningskalender, til telling og forklaringer, men  
han forstår det rett og slett ikje- det går for seint! 

Må sei eg gleder meg sjøl - te kvalitetstid med 
verdens beste Tobias!  
 

2 kommentarer:

  1. åå, så heldig! Fine støvler og for ikkje å snakke om jakka da!!! Klar for tur nå ja! :)) Eg e så nervøs for at eg har gjort nokke feil under bestillinger, så eg driver å dobbeltsjekker alt nå!! hehe.. hadde jo vært typisk da! Men så langt ser det bra ut :D

    SvarSlett
  2. Så fine støvler og jakke:) God tur te Bergen alle sammen:)

    SvarSlett

Tusen takk for alle koselige kommentarer, både her inne, på facebook og privat. Varmer mitt hjerte, dikkan e snille! :)