tirsdag 9. oktober 2012

Fotoshooot!

På søndag var det blitt bestemt at eg, Frida, Anette, Ellen og mamma
skulle bort te Skien å ta bilder på Høyers Hotell.
Det var moro det, sett bort i fra at undertegnede kom rett fra nach,
og ikkje akkurat var hverken fresh eller høy i hatten. Sulten og tørst var eg au,
og på femte timen med fotografering kjente eg at eg ikje var heilt meg sjøl lenger.
Det gjorde forsåvidt ingenting, for de så ikje så tiltrekkende ut de fire andre eg kom dit
med heller.. :

 

..og nei, eg har ikje nakkekrage, og hodet mitt henger ikje festa til kroppen i kun ei nerve,
som det kanskje kan se ut som. Anette har heller ikje tatt i overkant masse botox,
me prøver derimot å lage ein "grimarsj" - etter ordre fra fotografen..
Ellen derimot, ho e så tjukk..


Her prøver me å sette oss inn i åssen mamma antakelig
har følt det, de siste 26 åra, med unger overalt, som alle
vil ha ein del av deg - heile tida.
Kjente nesten eg fikk dårlig samvittighet.




Her sitter me å venter på at mamma skal lese
Brødrene Løvehjerte for oss i pausa..
Det mest vellykkede av 120 bilder (!!)


Kan absolutt anbefale dikkan å gjøre det samme, men
reis for gudsskyld ikkje UT kvelden før, mulig du da slipper å
se ut som Aksel Hennie på ein bad-hair-day..





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle koselige kommentarer, både her inne, på facebook og privat. Varmer mitt hjerte, dikkan e snille! :)