lørdag 18. februar 2012

Natteravn!

Okeei, hjelp!
I skrivende stundt sitter eg, stuptrøtt, aleine og rastløs -
som nattevakt for første gang på 5 år.
Det har - bank i bordet - gått smertefritt for seg så langt,
men merker eg måtte sette meg te datan og øke konsentrasjonen
litt nå, for å ikje falle for fristelsen og sovne.

Ikje bare e det slitsomt å jobbe natta, men det kan au bli
farlig dyrt..
I løpet av noen stille timer her, har eg klart å kjøpt meg litt stæsj,
denna gangen fra Ebay.
Dum som eg var, lærte eg meg å bruke PayPal, og deer forsvant
den lønna. Nei - heldigvis ikje, Ebay e waaay billigere
enn andre nettbutikker - så eg vi igrunn anse meg sjøl
som ganske fornuftig- i detta tilfellet.

Stjerne-wallers te Mumfiehulen, bare i hvite! 48 kr, 
ink. frakt, say no more..

Og så, det beste av alt! Yndlingssangen, også kjent
fra favorittserien Greys Anatomy - hvem vi ikkje ha den
på veggen lissom?! Oh happiness!




Åh, nå kjenner eg at eg hååper Prinsesse Martha har rett,
at me alle har ein skytsengel som passer på oss, for
nu - nu är jag verklegen rädd.
Husredd, mørkeredd og nattevakt- dårlig komb!
Det e ca ein halv million andre mennesker på bygget, så
naturlig nok oppstår det lyder, men eg kjenner 
at eg ikje e vant te sånn stillhet. 
De eineste gangene det e stille heime hos meg, det må
være når eg sover, så det merker eg lite te.. 
seriøst slutte å være husredd ass, for et pees!

Menmen;
Keep Calm and Carry On!


Mine venner i nøden..:

 
Detta bildet e henta fra Fotballfrue's blogg. Eller ikje.
Finn 1 feil.
Mhm, havregrøt lissom - den kjøpte eg bare
for at duden på Rema ikje skulle tru eg var gal.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle koselige kommentarer, både her inne, på facebook og privat. Varmer mitt hjerte, dikkan e snille! :)