torsdag 1. mars 2012

Mars, vår, solskinn og .. sjukdom?

Long time, no see..
Data'n min har streika mot meg ein liten periode her - igjen, men 
e nå neesten fin igjen. 
Eg derimot - herremiiin, så sjuk eg e! 
Ehm, egentlig ikje  - men det kommer, i know the feeling! 
Så nå psyker eg meg opp te lange dager i senga med halsbetennelse, vonde
bihuler og snørrfabrikk, mens eg drikker kakao te slimet i halsen 
nesten tar livet av meg, og eg tenker at verden virkelig e urettferdig, som lar 
meg bli sjuk ein gang hvert 7. år.  For det e virkelig ikje oftere at eg blir sjuk, 
men når eg blir det, då blir eg det på ordentlig! Som i type - innlagt på sjukehuset ei uke - 
sjuk.. Og det - det kommer ikje te å skje igjen altså, i går natt 
hadde eg nemlig mareritt om ryggmargsprøver..! 

Så i morra skal eg fortrenge metallsmaken i munnen, den varierende kroppstemperaturen 
og tørrhosten, og reise på Skrot-Tor, før eg begynner på jobbehelga mi! 
Bare meg som alltid har jobbehelg når'n e sjuk eller?! 
Merkelig asså.. 
Grunnen te Skrot-Tor, e at eg fikk litt blod på tann forrige uke, 
når eg fikk kapra ein supersøt liten krakk, som 
egentlig ikje var te salgs, på Kenyahjelpen. For 50 spenn! 
*Happydance*

Den e jo snål som den e, men den hadde brune bein, 
så de har hvertfall fått ny look.  
 

Det hvite, hekla vognteppet Tobias fikk av oldisa si, 
har endelig fått den plassen
det fortjener - midt i stua!


Det e vår  i lufta om dagen, og eg tenkte derfor eg skulle 
ned på Skrot-Tor å sjekke om han hadde nokke 
te verandaen min! Ei kasse eller to ville vært perfekt, så eg kunne fått
planta litt etterhvert! Store planer for 
uteområdene her, så har litt av ein jobb foran meg! Like it! :) 

Sånne feks, - midt i blinken!


Krysser fingrene for fleire fine, varme vårdager, 
med is, vanndammer, parkdresser og 
kos!






God natt! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle koselige kommentarer, både her inne, på facebook og privat. Varmer mitt hjerte, dikkan e snille! :)