søndag 4. mars 2012

Nytt skrot fra Tor :)

Hos Skrot- Tor her om dagen, traff eg blink - igjen! 
Dvs. - det eg kom dit for, nemlig et par trekasser, sto type 
rett innafor døra! Gosh.. 

Vedkassa som skal få hjul på seg..

Den andre trekassa skal få huse interiørblader og 

doruller på badet faktisk..

Fikk også med meg ein ny gammel stol, som 
skal tjene slitne barnerumper mens de sliter med å kle av seg i gangen.
 
Stolen før maling.. 


Falt pladask for stoffet på setet, så eg tok det med meg.. 
Bare så synd det egentlig hørte te ein annen stol, for 
det e egentlig litt for stort..  
 
 
To hagestoler skal få nye farger, og få kose seg i sola på
verandaen!
Og ein liten ekstranyhet: Skrot-Tor får nå NYE lokaler! 
Herregud, just in time - holdt jo på å ramle gjennom gulvet der, så 
kaldt og råttent e det nedi den kjeller'n nå! 

Mens eg sitter å får mark av det dårlige mobilkameraet mitt, skal eg nå
krype te korset, bestille meg ein Iphone ein gang for alle,
mens Aamodt og Kjus underholder meg og kveldsmaten min.. 



Fin søndagskveld videre, alle søtiser! :) 


2 kommentarer:

  1. haha, snakker med lønnings her eller? :)

    SvarSlett
  2. hehe, kosta meg 250 kr tesammen - så nei, nei absolutt ikje lønnings!:)

    SvarSlett

Tusen takk for alle koselige kommentarer, både her inne, på facebook og privat. Varmer mitt hjerte, dikkan e snille! :)